sobota, 5 września 2015

Jesteś władcą swojego czasu !



 Wakacje minęły, moja praca sezonowa również - praca, która dała mi wielkie doświadczenie a jednocześnie przyjemność i wspaniałe wakacje a także dużo wolnego czasu  :)
i czego chcieć więcej ?????

Każdemu życzę takiej pracy ;D

*
ŻYJ  pełnią swoich sił, odważnie idź przez życie i nie bój się, że upadniesz zanim wystartujesz!

*
Czy też tak masz, że kiedy kładziesz się spać planujesz kolejny dzień a może przyszłe wydarzenia???
Czy kiedy pijesz kawę, myślisz o tym co będziesz robić kiedy skończysz ją pić ?
Czy wyznaczasz sobie cele, które chcesz osiągnąć ?

Stwierdziłam, że nie mogę bez tego żyć.
- cały czas planuje, wszystko chce sobie zaplanować i poukładać...
Po prostu ma być tak jak ja chce.
I nie mam tu nic złego na myśli - po prostu nie możemy dopuścić aby CZAS zapanował nad nami 
- BO TO MY PANUJEMY NAD NIM.

I własnie dlatego, że przede mną bardzo pracowity rok 
postanowienie:
planować swój czas pracy i czas odpoczynku. 



mod.Renata Wojtowicz


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz