wtorek, 6 września 2016

Weselny klimat


Koniec wakacji... lata też dobiega koniec, uczniowie do szkoły a studenci mają jeszcze wolne.
Ha! chyba, że należą do grona ludzi pracujących, tak jak ja, wtedy to zmienia postać rzeczy... 
W końcu nie każdy może liczyć na upragnione wolne w upalne dni.
Ja zaliczam się do tego grona, który aktualnie musi się uczyć i pracować.
Właśnie! ... MUSI albo CHCE.

Ostatnio, dostrzegam na FB coraz więcej relacji ślubnych bliższych i dalszych znajomych.
Zaczynam śledzić śluby, wesela i małe dzieciaczki.
- Tak więc nadszedł ten czas, kiedy powiększa się grono mężatek i matek.

I skoro już jesteśmy przy weselnym klimacie, który otacza nas z każdej strony,
Welony, białe suknie, piękne damy i przystojni mężczyźni ...
To ja też wstawię kilka zdjęć ze ślubnego pleneru.
 Co prawda jeszcze nie ze swojego.

Ślubny plener KASI I DANIELA:

" Miłość prawdziwa składa się z rzeczy nieskończenie wielkich i zarazem nieskończenie małych."

                                                                                                                           V.Hugo











Pozdrawiam wszystkich nowożeńców !
Tych, z którymi miałam przyjemność się spotkać i poznać jak i tych, którzy wstawiają swoje ślubne zdjęcia i chwalą się swoim szczęściem.



*

Jeśli szukasz fotografa, lub chcesz zrobić komuś prezent - daj mi znać a razem stworzymy coś fajnego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz