czwartek, 14 lipca 2016

Kiedy pada deszcz i nie ma odpowiednich butów

Ostatnio działaliśmy trochę na świeżym powietrzu.
Czerpaliśmy ile mogliśmy i słusznie, bo jak się okazało teraz nastała faza deszczu.
No cóż... na wszystko trzeba być przygotowanym.
Moja ostatnia grupa była zwolennikiem gier i zabaw w terenie.
W co się zaangażowaliśmy najbardziej to :
Podchody - rozgrywane na wiele sposobów.
Tory przeszkód- dla każdego w różnym wieku
i zagadki, które sami wymyślaliśmy dla swoich przeciwników.



A co kiedy przychodzi deszczowa pogoda?
Siedzimy w kawiarni i budujemy STATKI KOSMICZNE.

Rzeczy których użyliśmy :
- plastikowe kubeczki
-słomki
-papierowe tacki
-bibuła
-klej, nożyczki

Zaangażowanie było naprawdę wielkie, nawet rodzice przyłączyli się do wspólnej zabawy.
 Na początku niektórym było ciężko się przełamać, w efekcie końcowym mogę powiedzieć, że zrobiliśmy naprawdę bardzo fajne statki kosmiczne. Każda drużyna miała swój wyjątkowy statek.

 


Uważam, że wszyscy spisali się na złoty medal!!!



Fot.Mariola Bądyra 

*

Dziś skończyłam czytać książkę, tą co mnie tak wciągnęła ostatnio.
Tak naprawdę kończyłam ją już od wczorajszego wieczoru ale oczy już mi się zamykały. 
To było silniejsze ode mnie. Nawet przez sen czułam, że trzyma mnie w napięciu.
Ostatecznie dzisiaj z rana skończyłam i nie mogłam się pogodzić z jej zakończeniem.
Tą są te chwile, kiedy przez cały czas masz nadzieje na inne zakończenie całej historii.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz