sobota, 4 kwietnia 2015

Inspiracja z mojego archiwum



Przeglądając zdjęcia w mojej galerii - znalazłam o to zdjęcie, które przypomniało mi cudownie spędzony czas z oto moimi modelkami :)
Sesja bardzo spontaniczna, nie miałyśmy nic konkretnego do stylizacji - więc poradziłyśmy sobie na swój sposób.

Spontaniczne, naturalne i piękne ... 
Paulina,Sylwia,Kinga,Martyna i Ania

Chciałabym powtórzyć tego typu sesję, teraz zrobię troszkę w ulepszonej wersji a to zdjęcie będzie inspiracją.

Poszukuję osób, które miałyby ochotę wcielić się w rolę modelek przed moim obiektywem.
Jeśli masz ochotę to napisz do mnie - na priv. czy w komentarzu 
i udostępnij ten wpis u siebie na fb
bo jeśli nie Ty to może ktoś z twoich znajomych będzie zainteresowany .

a tymczasem :
Życzę wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT !







-Widzimy się po świętach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz